منتديات النمر المصرى للالعاب الرياضيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات النمر المصرى للالعاب الرياضيه

يختص بجميع فنون الدفاع عن النفس

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سلسلة مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
yes we can

yes we can

سلسلة  مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية Empty
مُساهمةموضوع: سلسلة مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية   سلسلة  مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 3:22 am

فى هذه السلسلسة سأذكر كل ما هو مختفى فى عالم الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية وايضا كل المخالفات التى تحدث وهناك ما يحدث امام المسئولين وما يحدث من خلف المسئولين وهناك ما يفعله المسئولين ويكونوا بكده بيضحكوا على الاتحادات الرياضية
وانشر هذا الكلام الموثق لكى يحزر كل انسان ان يتعامل مع هؤلاء اللذين يسرقون بإسم الرياضة وايضا ليكون اتحاد اللعبة بوعى ودراية عن كل ما يحدث فى الساحة الرياضية حتى يتخذ اللازم نحوهم

نبدأ بالكونغ فو فى الشرقية وما فية الكونغ فو من تخبط كبير كان فى ظل غياب المنطقة
المهم اللى عارف فى الكونغ فو واللى مش عارف بيتكلم واللى بيعرف يرفع رجلة بردة بيتكلم للأسف وميعرفوش يعنى اية كونغ فو الا ما رحم ربى القليل القليل
وبعدين راحت منطقة الكونغ فو انحلت المنطقة طيب فى حالة مافيش منطقة يبقى مافيش بطولات شرقية دا القانون بيقول كده
اثناء دا كلة كانت بطولات الشرقية بتتعمل دكاكينى من تحت لتحت مرة فى صالة ومرة فى مركز شباب وغيرة ومكنوش بيردوا يدعوا أنديه ولا لاعيبه الا اللاعيبه بتاعتهم بس لييه علشان يلعبوا قصاد بعض بس ويخدوا بطولة الجمهورية اللى عاوزينه فقط وعلشان محدش يقول دا كلام من غير دليل انا معايا تصوير فيديو لبطولة شرقية تجريبيه لاختيار منتخب الشرقية اللى هيشارك فى بطولة الجمهورية كانت فى المصرية بلازا فى الزقازيق رغم عدم وجود منطقة والمدربين كانوا بيقولوا للاعيبة محدش يقول لاى حد غريب على البطولة رغم انه كان معلن عنها فى نادى الشرقية وعلى فكرة كانوا واخدين من اللاعيبه اشتراك للبطولة 20 جنية من غير وصل ماهو صحيح الوصل هيطلع منين ما هو ما فيش منطقة الفلوس دى إتقسمت قسمة العدل على المدربين الحاضرين وان الله يحب المحسنين لدرجة ان فية لاعب غريب عرف بمكان البطولة الجديد بالصدفة عن طريق واحد صاحبه وهوا رايح يوزن فى نادى الشرقية علشان يلعب البطولة أتارى كان نادى الشرقية دا تموية علشان اى حد يروح علية ما يلقيش بطولة يروح والكوسة شغالة فى المصرية بلازا .
ومتورط فى الموضوع ده ناس كبار من المدربين وبرده عيال صغيرين
وايضا يطلع واحد يقول انا رئيس المنطقة مع العلم ان مكنش فية منطقة اصلا بس كان بيقول انا رئيس المنطقة وهشغل اللى انا عاوزة
وايضا شهادات بتطلع من غير اللاعب ما يلعب وتطلع مجملات وختم المنطقة مع مدرب بيقول انا رئيس المنطقة
والكلام دا كلة بإثباتات عندى اللى عاوز يدور هيلاقيها
وايضا اندية تخلى واحد يدرب فى النادى متعرفش مدرب كونغ فو ولا اية ومرة يقول انا مدرب كونغ فو ومرة مدرب جوجيتسو ومرة اساليب وهكذا وتيجى تعرف بيلعب اية تلاقى مبيعرفش حاجة بيروح يتعلم من الافلام ويطبق وراح الجيش اتعلملة حركتين جاه طبقهم من غير علم ولا دراية
معرفش ازاى مدرب ميعرفش يعنى اية بطولات ومفهم اللاعيبة ان البطولات مش مهم وملهاش لازمة امال اية المهم وللاسف اللاعيبة بتصدق اللى بيضحك عليها
ازاى مدرب يقول انا مدرب وهو مش معاة بطولة واحدة وازاى النادى المحترم يخلى اى واحد يدرب من غير مايكون معاة دورة مدربين او اى علم او كارنية النقابة
اكييييييييييد الكوسة لها دور كبير بدال النادى ياكل خلاص
والبقية تأتى سلام ياكونغ فو
فين الاتحاد المصرى للوشوو كونغ فو المحترم

عدل سابقا من قبل yes we can في الخميس نوفمبر 12, 2009 5:32 am عدل 3 مرات
no love no cry
مشرف عام
مشرف عام
no love no cry

مُساهمةموضوع: رد: سلسلة مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية   سلسلة  مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:01 am

حضرتك مفيش اى اعتراض على النشر لو معاك دلائل وبراهين تثبت لنا صدق كلامك اتفضل انشر احتا ديمقراطيين ومع الحق مهما كانت النتائج والعقوبات وانشاء اللة فى انتظار النشر
شذا رضا

شذا رضا

مُساهمةموضوع: رد: سلسلة مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية   سلسلة  مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 06, 2009 7:09 am

قول وزيد الفساد كتر ربنا يوفقك
[b]

سلسلة مخالفات الالعاب الفردية بمحافظة الشرقية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بطولة الشرقية 2007
» بطولة الشرقية المفتوحة للكيك بوكسينج
» سلسلة تعلم فنون الكاراتية